I. Regulamin sklepu internetowego Hommy.pl :

1. Właścicielem sklepu internetowego www.hommy.pl jest firma WISH Group z siedzibą w Krakowie, NIP: 6792689344, Regon : 121321213

2. Klientem naszego sklepu mogą zostać osoby fizyczne, lub prawne prowadzące działalność gospodarczą.

3. Zamówienia są przyjmowane przez strony www.hommy.pl. 

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu, kiedy, zamówienie przejdzie w stan realizacji.

5. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

6. Wszystkie Towary prezentowane w Sklepie są nowe i wolne od wad

7. Ceny prezentowane na w Sklepie podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

8. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron internetowych.

9. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Klienta, uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Klient i obciążają go osobiście.

10. Sprzedawca może porozumiewać się Klientem, a Klient ze Sprzedawcą poprzez pocztę e-mail (info@hommy.pl), telefonicznie pod numerem +48 503 933 977  (od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 18.00)

11. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia zamówienia przez naszą firmę.

12. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

13. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wykonanie zamówienia i podanie danych do formularza adresowego zgodnych z prawdą.

14. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień bez podania przyczyny. Zamówienia można składać przez całą dobę.

15. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży

16. W przypadku większych zamówień zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji.

17. Oferta produktów umieszczona na stronie sklepu internetowego ważna jest przez czas nieokreślony, zamówienia realizujemy do momentu wyczerpania się asortymentu.

18. Nasz sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia.

19. Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

20. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego.

 

II. Dowody zakupu

1. Do każdego zakupionego produktu  dołączany jest dowód zakupu w formie paragon fiskalnego lub faktura VAT

III. Zwroty i Wymiana

1. W chwili odbioru produktu Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego Hommy.pl poprzez e-mail: info@hommy.pl lub telefonicznie : 503 944 977 . Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę w formie spisanego przez kuriera protokołu szkody.

2. Z towaru zakupionego w naszym sklepie  można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.Przed wysyłką zwrotną produktu  klient jest zobowiązany skontaktować się z BOK telefonicznie w celu uzgodnienia warunków zwrotu towaru.

3. Odesłany towar musi być oryginalnie zapakowana bez naruszeń taśmy firmowej, nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używana),

4. Musi zawierać wszystkie elementy, z którymi była dostarczonya Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów oraz pisemne oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i proponowanej formie rozliczenia.

5. W przypadku odstąpienia od Umowy firma WISH nie ponosi kosztów odesłania Towaru.

IV. Reklamacje i Gwarancje

1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym Hommy.pl objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.

2. Dbamy o to, aby nasze lampy były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś

wady techniczne. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego Hommy.pl poprzez

e-mail: info@hommy.pl lub telefonicznie : 503 944 977 w celu :

- omówienia sposobu wymiany na produkt pełnowartościowy,
- zamiany za zgodą Klienta na inny lub, jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrotu pieniędzy,

Zwrot towaru

poprzez e-mail: info@hommy.pl lub telefonicznie : 503 944 977.